SHMYO PANDEMİ SÜRECİ STAJ İŞLEMLERİ TAKİP MEKANİZMASI

***Daha önceden staj evrağı dolduran öğrencilerimizin bu evrakları geçersiz olup süreç içerisinde aşağıda belirtilen kurallar geçerli olacaktır.

 

  • 2. Sınıf öğrencileri(18,17,16 girişli öğrenciler), güz döneminde ve bahar döneminde hiçbir dersi kalmamış ise  stajla alakalı ödev (daha sonra sitede ilan edilecektir) verilecek ve fiilen staj yapmayacaklardır. Verilen ödev staj yerine kabul edilecektir. Ödev bir rapor şeklinde olup bütünleme sınavları sonrasında öğrencilere iletilecektir. Başka herhangi bir işlem yapmalarına gerek yoktur.

 

  • 2. Sınıf öğrencileri(18,17,16 girişli öğrenciler)  daha önceden 15 gün staj yapan öğrencilerimiz var ise staj dosyasını program başkanına ulaştıracak ve stajdan muaf edilecektir. Fiilen staj yapmasına gerek kalmayacaktır. Başka herhangi bir işlem yapmalarına gerek yoktur.

 

  • İLK VE ACİL YARDIM, ANESTEZİ, PATOLOJİ LABORATUVAR TEKNİKLERİ, AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI, DİŞ PROTEZ TEKNOLOJİSİ, TIBBİ LABORATUVAR TEKNİKLERİ PROGRAMI (191 numara ile başlayan 1. sınıf öğrencileri ile güz ve bahar döneminde dersleri olan 2.sınıf öğrencilerimiz)

Stajlarını 2020-2021 Eğitim- Öğretim yılı Güz dönemi sonunda ara tatilde yapacak olup (15 iş günü + rapor) evraklarını okul başladığında dolduracaktır.

 ŞUAN İÇİN HİÇBİR İŞLEM YAPMALARINA GEREK YOKTUR. YAZ DÖNEMİNDE BU PROGRAM ÖĞRENCİLERİ STAJ YAPMAYACAKTIR.

 

  • ODYOMETRİ, OPTİSYENLİK, İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ, İŞ UĞRAŞI TERAPİSİ, ÇOCUK GELİŞİMİ, SAĞLIK KURUMLARI İŞLETMECİLİĞİ, ACİL DURUM VE AFET BİLGİSİ (191 numara ile başlayan 1. sınıf öğrencileri ile güz ve bahar döneminde dersleri olan 2.sınıf öğrencilerimiz)

İSTERLERSE 2020 YAZ DÖNEMİNDE GÖNÜLLÜLÜK ESASIYLA 15 iş günü + Ödev (Rapor) İSTERLERSE 2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı Dönem Arasında (Sömestr tatilinde) sadece bu sürece özgü 15 iş günü yapacak kendilerine ayrıca 1 ödev (Rapor-daha sonra duyurulacaktır) verilecektir. Böylece stajlarını yapmış kabul edilecektir.

 

  • 2020 Yaz döneminde kendi istekleriyle 15 iş günü staj yapmaya karar veren öğrencilerimiz aşağıdaki yolu izlemesi gerekmektedir, (SADECE ODYOMETRİ, OPTİSYENLİK, İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ, İŞ UĞRAŞI TERAPİSİ, ÇOCUK GELİŞİMİ, SAĞLIK KURUMLARI İŞLETMECİLİĞİ, ACİL DURUM VE AFET BİLGİSİ İÇİN GEÇERLİ)

 

İLK YAPACAĞI İŞ staj yerlerini kendileri ayarlayarak 20 Haziran 2020’e kadar aşağıda bulunan formu program başkanlarına iletmesi gereklidir.

2020 Yaz Dönemi Staj Yapmak İstiyorum

Belirtilen form çıktı alınıp doldurularak imzalanıp taratılması veya fotoğrafının çekilmesi suretiyle program başkanının kurumsal mailine atılacaktır. Mail adresleri sayfanın sonunda belirtilmiştir.

 

Daha sonra Ek 1, Ek 4 belgelerini doldurarak ve Nüfus kağıdı fotokopisinide ekleyerek yine aynı maile gönderilmelidir. Özellikle EK 1 doldurulurken tarihler 15 iş gününü kapsamalı, staj yapacağınız yerin KAŞELİ İMZALI onayı olmalıdır. Ek 1 ve Ek 4 belgesi aşağıdaki linkte bulunmaktadır. Bu işlem En geç 17 Temmuz 2020 ye kadar tamamlanmalıdır. Staj tarihleriniz Ağustos ve Eylül ayı içerisinde olmalıdır.

STAJ EVRAKLAR SHMYO

SHMYO-Staj-Defteri( Staj esnasında doldurulacaktır)

 

Öğrencilerimiz Güz döneminde okula gelirken bu formların aslını ve staj defterinin onaylı şeklini program başkanına iletmekle yükümlüdür. AKSİ TAKDİRDE STAJLARI GEÇERSİZ OLACAKTIR.

 

  • 2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı Dönem Arasında (Sömestr tatilinde) Staj yapmak isteyen öğrencilerimizin şuan hiçbir işlem yapmasına gerek yoktur. Tüm işlemler Güz döneminde okul başladığında yapılacaktır.

Odyometri Program Başkanı: eren.urtekin@avrasya.edu.tr

Çocuk Gelişimi Program Başkanı: kader.aksoy@avrasya.edu.tr

Sağlık Kurumları Program Başkanı: ertan.dinc@avrasya.edu.tr

Optisyenlik Program Başkanı: leyla.gur@avrasya.edu.tr

İş Sağlığı ve Güvenliği Program Başkanı: fatma.cicek@avrasya.edu.tr

İş ve Uğraşı Terapisi Program Sorumlusu: ezgi.karas@avrasya.edu.tr

Acil Durum ve Afet Yönetimi Program Başkanı: seda.bagbanci@avrasya.edu.tr