YAZ OKULU ÖDEMELERİ HAKKINDA BİLGİ

  • 2017-2018 yaz okulu dersleri 09.07.2018 tarihinde başlayacaktır. Seçilen derslerin ödemeleri açılan dersler ilan edildikten  sonra en geç 06.07.2018 Cuma günü mesai bitimine kadar ödenmesi gerekmektedir.Dersler başladıktan sonra ücret alınmayacak olup yaz okulu başvurusu kabul edilmeyecektir.
  • Yaz okulunda açılacak derslerin ilan tarihi 26.06.2018 Salı günü ; Açılmayan derslerin yerine ders değiştirme tarihi son gün ise 30.06.2018 Cumartesi günü mesai bitimine kadardır.
  • 667 KHK kapsamında kapatılan Üniversitelerden gelen öğrencilerin ödemeleri muhasebe tarafından hesaplanacak olup sistemde karşılarına çıkan ücreti dikkate almamaları gerekmektedir. 667 KHK kapsamında gelen öğrenciler YÖK’ün sunmuş olduğu iki seçenekten birini tercih edebilirler. Öğrenciler isterse yaz okulu öğretimine devam edecekleri yükseköğretim kurumunun (T.C. Avrasya Üniversitesi) kendi öğrencileri için belirlemiş olduğu yaz okulu öğrenim ücretini (1 ders kredi başı 450,00 TL)  , isterse Bir ders için yaz okulu öğrenim ücretinin ; Öğrencinin 2017-2018 eğitim öğretim dönemi için ödemiş olduğu öğrenim ücretini bir yıllık 60 AKTS kredisine bölerek bulunan 1 AKTS ücretini seçmiş olduğu dersin yada derslerin toplam AKTS kredisi ile çarpımı sonucunda hesaplanan miktarı ödeyeceklerdir.
  • Seçtiğiniz derslerden açılmayan dersinizi sistemde borç gözükmemesi için verilen süre içerisinde iptal etmeniz gerekmektedir.
  • Açılmayan dersin yerine açılan dersi verilen süre içerisinde seçebilirsiniz.Verilen süre içerisinde ders değişikliği yapmayan öğrenci seçmiş olduğu dersleri hiçbir sebeple değiştiremeyecektir.
  • Ödemeler anlaşmalı bankalarımıza havale yolu ile yada kredi kartına tek çekim olacaktır. Yaz okulu ödemelerinde taksit yoktur. (tek çekimlerde bütün banka kartları geçerlidir).
  • Kredi kartıyla uzaktan ödeme yapmak isteyen öğrenci Tc kimlik numarasını , Adı ve soyadını , ödemesi gereken tutarı,  kredi kartı numarasını , son kullanım tarihi , arka güvenlik kodu son 3 rakamı mail atarak okula gelmeden işlem yaptırabilir.Ödemenin iki kere çekilmemesi açısından bilgilerinizi aşağıda yazan mail adreslerinden sadece bir tanesine atınız. Aksi takdirde iki mail adresine de mail atılan kredi kartı bilgilerinden iki kez para çekilmesinden Muhasebe birimi sorumlu değildir.
  • Mailde bilgileri eksiksiz bir şekilde gönderen öğrencilerin işlemleri yapılacak olup  işlem tamamlandığında gelen maile karşılık işlem yapıldı maili gönderilecektir.
  • Banka havale veya eft yolu ile ödeme yapan öğrenciler mail kirliliği oluşmaması açısından aşağıda yazan mail adreslerinden birine dekontları mail atıp sisteminizi onaylatmaları gerekmektedir. Aynı anda iki mail adresinede mail atılan dekontlar işleme alınmayacaktır.

     E mail: muhasebe@avrasya.edu.tr –  muhasebe2@avrasya.edu.tr 

                                                                                                  

NAKİT ÖDEMELER İÇİN ANLAŞMALI BANKALAR

Alıcı Adı: T.C. Avrasya Üniversitesi

Albaraka Türk Katılım Bankası Değirmendere Şubesi :

Iban No: TR78 0020 3000 0210 7500 0000 01 (Albaraka Türk Katılım Bankası gişelerinden yapacağınız ödemelerde anlaşma gereği herhangi bir

‘’ masraf’’ alınmayacaktır).

 

Alıcı Adı: T.C. Avrasya Üniversitesi

Garanti Bankası Merkez Şubesi :

Iban No: TR82 0006 2000 1580 0006 2949 19 (Garanti Bankası gişelerinden yapacağınız ödemelerde anlaşma gereği herhangi bir 

‘’ masraf’’ alınmayacaktır).

*** Ödemeleri gişelerden yaparken dekontun açıklama kısmına öğrencinin Adı soyadı T.C. kimlik numarası ve yaz okulu ibaresi eklenmelidir.